Zene
Daloljunk lovakkal!Kattints a lovakra és szerkessz saját dallamot!
Játék!!
Űgyességi
A játék lényege, hogy minél több legyet, szúnyogot, lepkét együnk meg. A méhecskét ne együk meg mivel ez nem hoz szerencsét Bélára. Akad egy Zöld Béka ellenfelünk is aki megpróbálja elenni előlünk a finom vacsorát.
Játék!!
A játék lényege, hogy az aranyhalacskákat kimentsd a tepsiből, amibe a kéz egyre gyorsuló ütemben dobálja be a halcskákat. Vissza kell őket dobni az akváriumba még mielőtt elégnének. A kezet az egérrel indítod, annak gombjára nyomva lehet megfognai a halacskát. Az I\'m ready majd a start gombok megnyomása után indul el a játék. Ha a halacskád véletlen megsülne, lelke angyalkává válik, és felszáll. Minél hamarabb kimented a halakat, annál több pontod lesz. Előfordulhat, hogy a halacska a serpenyő, vagy az akvárium mellé esik, onnan is fel kell kapnod és visszaraknod a vízbe.
Játék!!
Játékok / Tetris A klasszikus szabályok szerint a billentyűzeten található nyilacskákkal lehet forgatni és gyorsítani a lepotyogó mértani formákat. A cél, hogy egy folytonos sor jöjjön létre, és minél hosszabb ideig tudj játszani. Kiváló koncentráció fejlesztő gyakorlat. Szintén a Start gombra kattintva indul el a játék. A kis hangszóróval lehet a hangot ki és bekapcsolni. A játék elvesztésekor a Play again gomb megnyomására újra elindítható.
Játék!!
Sport
A játékot a start gomb lenyomásával tudjuk elkezdeni. A játékban ellenfelünk a gép, aki a bal oldali játékost irányítja. A játéktér bal és jobb széle végig kapunak számít, így feladatunk, hogy megakadályozzuk a korong bejutását. A játékost az egérrel tudjuk irányítani.
Játék!!
Logikai
Amőba klasszikus szabályok szerint.
Játék!!
A békák a tavon csücsülnek, egymás feje felett átugrálva - keresztben - hosszában, vagy átlósan - egyre kevesebben lesznek. Az egérrel át kell húzni a békákat egymás feje felett. A játékmező alján a kicsi nyilacskákkal lehet a pályák nehézségi fokozatát emelni 1-40-ig. A cél, hogy egy béka maradjon. Ekkor automatikusan lépsz egy szintet. Start gombbal indul a játék. A reset feliratú gomb újra indítja a pályát, a help pedig angol nyelvű segítségnyújtás a szabályokhoz.
Játék!!
A cél, minden golyót azonos színűre \"forgatni\", vagyis barnára vagy zöldre változtatni. Ha rákattintasz egy golyóra a mellette lévő golyók (tehát azok, amelyek nem keresztben érintkeznek vele) megváltoztatják a színüket zöldből barna, a barnából zöld lesz.
Játék!!
A játék lényege, hogy elfogyjon az összes táblácska. Ezt úgy érhetjük el, ha az azonos táblácskákra kattintunk, így az a kettő eltűnik. Csak azokra a táblácskákra kattinthatunk, amelyeknek minimum két oldala szabad és nincsen rajta másik. A Reset Board gombbal újra kezdhetjük ugyanazt a táblát, a New Boarddal új játékot kérhetünk.
Játék!!
A játék lényege, hogy elfogyjon az összes táblácska. Ezt úgy érhetjük el, ha az azonos táblácskákra kattintunk, így az a kettő eltűnik. Csak azokra a táblácskákra kattinthatunk, amelyeknek minimum két oldala szabad és nincsen rajta másik.
Játék!!
A megszokott alap passziánsz.
Játék!!
Forgassuk addig amig minden oldal ugyanolyan színű nem lesz.
Játék!!
Deep: nehezebb fokozat, a gyorsabb gépekhez, a Shallow változat, pedig a lassabb gépekre szerkesztett könnyebb színvonal. A játékot a sakk klasszikus szabályai szerint játsszuk. Hosszan kell arra a bábura kattintani, amelyikkel lépni szeretnénk, és a gép zölddel jelöli ki azokat a mezőket, ahova léphetünk. A komputer nagyon nyerés orientált - a mi nyerésünkre: gyakorlatilag lehetetlen veszíteni! (Restart - új játék, last moves - utolsó lépések, you move - Ön jön, Computer moves, thinking - A gép jön, gondolkodik.., You Win! - Ön nyert!)
Játék!! |